Wednesday, October 18, 2006

PEYNIRLI EKMEK PIZZASI

Bayat ekmekleri degerlendirmenin iyi bir yolunu daha buldum. Aslinda tarifi uzun bir sure once internette gormustum, ama malesef sitenin adini hatirlamiyorum. Aklimda kaldigi kadariyla dun gece sahur icin yaptim bu ekmekleri. Ben sadece peynir+yumurta+maydonoz ile yapardim ama bunu daha cok sevdim.Pastanelerdeki domatesli pizzalar olur ya tadi iste biraz onlara benzedi. Severek yedik.
.
Malzemeler:
.
6 dilim ekmek (Turk ekmegiyle 10 dilim falan olur)
2 Adet Yumurta
1 Adet Domates
Maydonoz
Bir yumruk buyuklugu kadar beyaz peynir
2 Adet Yesil Biber
Pul Biber
.
Yapilisi: Domatesleri soyup kup kup dograyin. Biberleri ve maydonozu da kucuk kucuk dograyin. Diger malzemelerle birlikte iyice karistirin. Ekmeklerin uzerine surerek 200 derece firinda biraz pisirdikten sonra eger varsa ustlerini izgarayi acarak kizartin. Firninizda izgara yoksa direkt firinda da pisirebilirsiniz.

No comments: