Tuesday, October 24, 2006

KIRLENT

.
Sitenin adi Yemek&Elisleri ama baktim hic elisi yok. Bu kirlenti eklemeye karar verdim.
.
Malum esyalarimiz ikinci el, kendi zevkimize gore almadik hicbirseyi. Ne bulduysak kullaniyoruz. Ama gercekten cok sansliyiz cunku esyalarimiz oldukca iyi durumda ve kullanisli. Sadece burada cok yaygin olarak kullanilan futon adli lacivert renkli kanepemizin oturma yeri cok genis oldugundan, hic rahat degildi. Arkasina koymak icin buyuk kirlentlere ihtiyac vardi. Evde buyuk deri kirlentler vardi ama rengi cok cirkindi ve uyumsuzdu. Ben de bu kirlentleri eski bir carsafla kapladim ve ip alip motifler orerek elimden geldigince suslemeye calistim. Minik cicekleri de bir tokadan kesip yapistirdim. Ortaya bu cikti. Artik kanapede rahat rahat oturuyoruz:))

No comments: